11/12/11

PENSAMIENTOS HECHOS PALABRAS

El passat mes d’octubre, el nostre col•laborador i amic Lluís Arranz, va publicar el llibre que porta per títol “PENSAMIENTOS HECHOS PALABRAS”, una selecció de poemes escrits per ell i que reflecteixen les seves vivències i sentiments sempre en el aspecte mes positiu.

Com ell explica en el seu pròleg:

“He intentat incloure una part del meus pensaments, convertits en paraules, donant títol a aquesta publicació. Així trobareu alguns dedicats a l'AMOR, des de punts de vista diferents. Uns altres a temes d’actualitat, sempre sota el meu prisma, respectant l’opinió del lector/a. Inclou un parlant de KARATE, que vaig practicar fa temps i de COUNTRY, estil de ball que ara ocupa una part de les meves aficions així como d’uns altres temes diferents.

Faig especial menció a un parell de temes que alguns consideren tabú, EL PAPER DE VATER i LA ROBA INTERIOR, donant li un aire divertit per fer-ho mes proper.

El meu estil el definiria com estròfic, m’agrada que tinguin forma, rima, una certa carència. Per això alguns d’ells semblen un joc de paraules. El llenguatge es un eina modelable per definició.

Em sentiré satisfet si algun us agrada i comparteix la vostra manera de pensar. Però tinc la convicció que la meva visió es, com la de qualsevol, esta limitada al espai i al temps i no pretenc abastar en complert el tema que contempla.”

Es per això que voldria dedicar aquesta nova edició a aquest gran amic i gran persona, que amb les seves paraules ens fa entretenir i meditar.

Us convido a llegir aquest llibre que a pesar de no ser molt voluminós ho te tot.

Felicitats Lluis!!!


Laia                                  






No hay comentarios: