26/4/12

SOS RICHI

 


 

Amics voldria fer una crida per ajudar al Richi, és família del Carles i la Loli, ballen country amb nosaltres. El Richi es un nen pler de vida i el que mes li agrada és vestir-se de pallasso per fer feliços als altres. És ara el nostre torn per poder fer el mateix amb Ell i la seva família. Aquestes son les seves paraules a la web 


http://www.sosrichi.org/
 
 Tinc 6 anys i sóc un nen malalt de càncer. El 29 de Novembre de 2011 va canviar la meva vida. Després de que els meus pares passessin mesos anant d'un hospital a un altre per intentar saber què em passava, finalment la ressonància magnètica ens va donar la resposta. 

Un tumor de quasi 5 cm de diàmetre anomenat medul.loblastoma al cap. El medul.loblastoma és un dels tumors malignes pediàtrics més agressius que existeix i es classifica en risc mig i alt. M'han classificat com a pacient d'alt risc amb un percentatge de supervivència estimat als 5 anys entorn al 55%. 

Des de llavors, els meus pares, la meva germana, la meva família, els meus amics i jo lluitem tots junts per guanyar la batalla a aquesta miserable malaltia. Per desgràcia ens espera un camí llarg i dur, i necessitaré tot el recolzament i solidaritat possibles. 

 
Necessito la teva ajuda. 











                                               Richi

No hay comentarios: