5/7/10

DAVID VILLELLAS










Hola David!


Per cert, Felicitats a Tu i l'Anna pel proper naixement d'un cowboy… Com es dirà?
Martí.

D’on ets ?
Soc de Barcelona

Vius del country o de què treballes ?
Soc Pintor, De “brocha”. El Country line dance és un hobby.

Que vol dir Lizard ?
Llangardaix. Un petit ser entranyable


Quants anys en el "mundillo" ?
Ja farà uns 12 anyets


Què és per a Tu això del country ?
Diversió, Amistat, hobby, amor...


Explica'ns una mica la teva trajectòria, com et vares afeccionar, per on has passat,....
De petit que ja m’agradava la musica country. Encara conservo el meu primer “disc de vinil” de Kenny Rogers. Varen passar els anys i un bon dia, un amic de l'infantesa em va comentar que havien obert un local “shotwell” on posaven música Country. Hi vaig anar i va ser quan vaig veure a gent ballant country linedance. Em vaig enganxar . Llavors de mica en mica vaig tenir la sort de poder gaudir de l' inauguració d’altres locals com el :Jambalaya, Nashville, Wild Bunch, Texas. Quins temps aquells!!! Je.


Per què dones classes ?
Perquè em diverteixo.

On dones classes ara , a més del kansas?
Al Bailongu. (BCN) Ja en farà 8 anys.


Per què estan tancant els locals ?
Uff!!! Es un tema bastant extens. Amb molts punts de vista. Però una cosa està clara: 2+2=4 (80 persones X 5 Euros amb !!!consumició!!! = 400 Euros) paga: Llum, Aigua, Lloguer, Profe, Dj, Cambrer, Impostos, Autònoms... Crec que he deixat clar el meu punt de vista. Falta gent ? Hi ha gent, però sempre faltarà gent!!!

És una crisi del country ?
Del Country No.

...... i a l'estranger com està el tema ?
Mes o menys com aquí. Llocs millor i en altres pitjor.


Què cal fer perquè hi hagi més afició i més gent ?
Passar-ho bé, divertir-se, gaudir-ne.

Has participat en molts concursos i exhibicions, així que tens experiència. Que destacaries del darrer concurs "back to Kansas" ?
El mes important per a mi, es que gairebé tots els grups participants van entendre perfectament l’objectiu del concurs vist des de el meu punt de vista. “Passar-ho de conya!!!!!!” damunt de l’escenari.


Quins són els projectes que estàs preparant, o en que hi participes ?
El proper projecte mes important per a mi es tornar a ser pare.

Millor trobada o espectacle de country que has viscut darrerament.
Concert Billy Yates. Concurs del Barn , concurs del Luckenback, concurs Back to Kansas.

Millor ball que has fet
“Magazine” sense cap dubte.

 i.... pitjor ?
“Tabalot” Ni vaig escriure la fulla.

i dels que no són teus, amb quins et quedes ?
Fins no fa gaire amb “Four Buckles” però la veritat es que ara em tira molt el “That´s It”.



Gràcies i Salut

Gràcies a vosaltres!!!!








                                             Pel Francesc

No hay comentarios: